CEVAP1: MİKROFİBER.COM.TR DEN YAPTIĞINIZ ALIŞVERİŞLERDE KAPIDA KREDİ KARTI VEYA NAKİT OLARAK ÖDEME YAPABİLİRSİNİZ.
CEVAP2: KARGO FİRMASI TARAFINDAN KAPIDA NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE ÖDEMELERDE HİZMET BEDELİ OLARAK SİZDEN BU ANLAMDA ÜCRET ALINMAKTADIR.
CEVAP3: KREDİ KARTIYLA YAPACAĞINIZ ALIŞVERİŞLERDE GÜVENLİĞİNİZ İÇİN SSL GÜVENLİK SERTİFİKASI VE 3D SECURE SERVİSLERİ SAYESİNDE GÜVENLİĞİNİZİ RİSKE ATMADAN RAHATLIKLA ALIŞVERİŞ YAPABİLİRSİNİZ.
CEVAP4: 3D SECURE, ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE GÜVENLİĞİNİZİ SAĞLAMAK AMACIYLA GELİŞTİRİLMİŞ BİR KİMLİK DOĞRULAMA SİSTEMİDİR.
CEVAP5: KULLANICI VE WEB SUNUCU ARASINDAKİ İLETİŞİMİ ŞİFRELEYEN GÜVENLİK TEKNOLOJİSİDİR. BU ŞİFRELEME İLE KULLANICI ADLARI, KART BİLGİLERİ, KART ŞİFRESİ VE DİĞER ÖNEMLİ BİLGİLER KULLANICIDAN SUNUCUYA RİSK OLMADAN AKTARILIR.
CEVAP6: MİKROFİBER.COM.TR DEN SİPARİŞ VERİRKEN ÜYE OLARAK VEYA OLMADAN DA SİPARİŞ VEREBİLİRSİNİZ. ÜYE OLMADAN ALIŞVERİŞ YAPMANIZ DURUMUNDA E-POSTA ADRESİNİZİ GİRMENİZ SİPARİŞİNİZİ TAKİP EDEBİLMEK ADINA ÖNEMLİDİR. İSTEMİŞ OLDUĞUNUZ ÜRÜNÜ SEPETE EKLE BUTONU İLE SEPETİNİZE EKLEYİP ALIŞVERİŞİNİZİ TAMAMLA BUTONUNA TIKLADIĞINIZDA KARŞINIZA ÇIKAN EKRANDA ÜYE OL VEYA ÜYE OLMADAN DEVAM ET BUTONLARI GELECEKTİR. ÜYE İSENİZ ÜYELİK BİLGİLERİNİZİ ÜYE DEĞİLSENİZ ÜYE OLMADAN DEVAM ET BUTONUNU TIKLAYARAK TESLİMAT VE FATURA BİLGİLERİNİZİ GİREREK SİPARİŞİNİZİ TAMAMLAYABİLİRSİNİZ.
CEVAP7: SİPARİŞ ETTİĞİNİZ ÜRÜNLERİN ONAYINDAN ÖNCE EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNLERİ SEPETE EKLEYİP ALIŞVERİŞİNİZE DEVAM EDEBİLİRSİNİZ. SİPARİŞ ONAYINDAN ÖNCE ÜRÜN EKLEME YAPABİLDİĞİNİZ GİBİ ÜRÜN ÇIKARMADA VEYA ÜRÜN DEĞİŞTİRME DE YAPABİLİRSİNİZ.
CEVAP8: ANLAŞMALI OLDUĞUMUZ KARGO FİRMASI İLE TÜRKİYE’NİN YER YERİNE GÖNDERİM SAĞLIYORUZ. FAKAT BU GÖNDERİMLER BÖLGELERİN YERİNE GÖRE TESLİMAT GÜNÜ DEĞİŞKENLİK GÖSTEREBİLİYOR.
CEVAP9: SİPARİŞİNİZİN HAZIRLANMASI VE FATURA İŞLEMLERİNİN SONA ERMESİ İLE KARGO FİRMASINA AYNI GÜN TESLİM EDİLİR. FAKAT TESLİMAT SÜRESİ, TESLİMAT ADRESİNİN BULUNDUĞU BÖLGEYE GÖRE DEĞİŞKENLİK GÖSTEREBİLİR.
CEVAP10: ANLAŞMALI OLDUĞUMUZ KARGO FİRMASI SİZE ADRESDE BULAMAZ İSE ANLAŞMAMIZ GEREĞİ İKİNCİ KEZ TEKRARDAN ADRESİNİZE TESLİMAT YAPAR. EĞER SİZİ ADRESİNİZDE BULAMAZ İSE FİRMAMIZA BU KONUYU İLETİR. ADRES EKSİK VEYA HATALI İSE KARGO FİRMASINA TEKRAR TESLİMAT YAPMASI İÇİN ADRES BİLGİLERİ GÜNCELLENİR. KARGONUZ SİZE ULAŞMADIĞINDA SİTEMİZ ÜZERİNDE BULUNAN MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN BİZLERE ULAŞABİLİRSİNİZ.
CEVAP11: SİPARİŞ VE ÖDEME GÜVENLİĞİNİZ İÇİN 256BIT SSL SERTİFİKASI KULLANILMAKTADIR.